Zamówienie

Jak poprawnie się zapisać aby Kapitan nie miał problemów?

Produkt, który próbujesz dodać do koszyka, został już wyprzedany i/lub ma wyłączoną sprzedaż.

Twój koszyk jest pusty.
Zapisujesz więcej niż jedno dziecko?
Upewnij się, że w koszyku znajduje się produkt z dopiskiem "Rodzeństwo" w nazwie. Pamiętaj, aby podać dane obojga dzieci i wskazać, które dziecko należy do jakiej grupy.
UWAGA WAŻNE!

W przypadku niewłaściwego lub niekompletnego wypełnienia danych w formularzu, może wystąpić problem z odnotowaniem i zaksięgowaniem Państwa płatności

 

Wszystkie dotychczasowe Państwa konta zostały zdezaktywowane wraz z zakończeniem poprzedniego sezonu.


Aby zapisać dziecko na nasze zajęcia w semestrze 2024/25 należy ponownie założyć konto wypełniając przy tym poprawnie wszystkie zaznaczone pola

Bezpieczne płatności